Hoşdere Cd. 148/8 Y.Ayrancı / Ankara
0(312) 2303482
0(312) 2303482

Çalışma Sözleşmesi

 ANATOLYA®   MUKOZA  ÜSTÜ  CERRAHİ  KILAVUZ

 ÇALIŞMA  KOŞULLARI 

 

Çalışma sözleşmesini oluşturan aşağıdaki metinde “Klinik” diş hekimi/kliniği, “Dis Dental “, DİS Dental İmplant Sistemleri Ltd.Şti.’ni, “Laboratuvar”, Diş Protez Laboratuvarını temsil etmektedir.

  1. Alınan silikon ölçüde, laboratuvar incelemesinde eksiklik veya hata tespit edilirse, Dis Dental ölçünün yenilenmesini isteyebilir.
  2. Tomografi çekimini yapacak görüntüleme merkezinde, multi dedektör yada volümetrik çekim yapan bir cihaz bulunması gerekmektedir. Kısmi tomografi çekimleri kabul edilememektedir.
    Görüntüleme merkezinin çekim protokolü ile ilgili bilgilendirilmesi önemlidir.
    Dis Dental, görüntüleme merkezinin, iletişim ve sorumlu kişi bilgilerinin verilmesi ile gerekli bilgilendirmeyi yapar.
  3. Tomografi çekimi yapıldıktan sonra, (Var ise) çekim cd’si, Ölçü (Ya da alçı model), kendilerine gönderilmiş bulunan ANATOLYA® logolu özel kutu içerisinde, hasarsız bir şekilde Dis Dental’e geri gönderilir.
  4. Tomografi cd’si üç boyutlu yazılıma yüklendikten sonra, kliniğin masa üstü paylaşımdan yazılıma bağlanıp vaka incelemesi ve planlamanın yapılması için ortak bir gün ve saat kararlaştırılır.
    Klinik, masa üstü paylaşım programı ile 3 boyutlu simülasyon programına bağlanarak vaka planlamasını yapar. Yapılan planlama Dis Dental tarafından Word dosyasına aktarılarak, onay için kliniğe e-posta ile gönderilir. Dis Dental kılavuz üretimini, onay e-postası ve ücretin havalesinden sonra gerçekleştirir.
  5. Hazırlanan cerrahi kılavuz, ANATOLYA® Frez kiti, kullanım kılavuzu ve vaka operasyon yönergesinin de bulunduğu bir kutu içerisinde  kliniğe  gönderilir.
  6. Klinik, operasyon sonrası 2 iş günü içerisinde ANATOLYA® frez kitinin temizliğini sağladıktan sonra Dis Dentale geri gönderir. Kitin geri gönderilmemesi veya eksik gönderilmesi durumunda, klinik, cerrahi kit yada eksik parçaların ücretini  ödemeyi kabul ve taahhüt eder.
    (Cerrahi set ücreti 1,750 TL her bir parça bedeli 75 TL dir.)
  7. Kargo ücretleri Kliniğe aittir.